معرفی انواع مدل های کرکره برقی

معرفی انواع مدل های کرکره برقی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

معرفی انواع مدل های کرکره برقی

کرکره های غلتکی به دلیل مزایایی که دارند در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری به دست آورده اند. آنها امنیت، ایمنی در برابر شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می کنند و جذابیت فضا را افزایش می دهند.

یکی از اصلی ترین وجه تمایز انواع کرکره برقی مسکونی و تجاری می باشد. در حالی که بیشتر کرکره های مسکونی در جهت امنیت و عایق هستند، کرکره های صنعتی بر امنیت و بهبود محیط تمرکز دارند.

اکثر کرکره های مدرن دارای چندین افزونه هستند که استفاده و نگهداری از آنها را آسان می کند. اگر نمی دانید کدام نوع کرکره برای تنظیمات شما مناسب است، برای آشنایی با انواع مختلف کرکره به ادامه مطلب مراجعه کنید.

معرفی انواع کرکره برقی - میس پی

کرکره های داخلی و کرکره های بیرونی

عملکرد کرکره های داخلی برای ارائه نور و تهویه بهتر به خانه یا محیط تجاری است. آنها در طبیعت همه کاره تر هستند. از طرف دیگر کرکره های بیرونی کاربردی تر هستند. آنها ایمنی و محافظت در برابر آب و هوای سخت را ارائه می دهند. اگرچه کرکره های داخلی و خارجی هر دو در عملکرد اصلی خود متفاوت هستند، اما هر دو در طیف گسترده ای از رنگ ها، انواع و انواع مختلف برای افزایش جذابیت ظاهر می شوند.

کرکره غلتکی دستی و کرکره اتوماتیک
کرکره های دستی بسیار محبوب هستند زیرا مقرون به صرفه ترین هستند. آنها از شما می خواهند که به صورت دستی آنها را باز یا بسته کنید. هزینه تعمیر و نگهداری عمده ای که با کرکره های دستی متحمل می شوید روغن کاری کرکره شماست.

کرکره های اتوماتیک، اگرچه گران هستند، اما راحت تر هستند زیرا نیازی به اعمال قدرت فیزیکی برای باز کردن یا بستن آنها ندارند. شما می توانید با تامین انرژی آنها از طریق انرژی خورشیدی در انرژی صرفه جویی کنید. با این حال، زمان بیشتری برای نصب نیاز دارند و ممکن است هزینه تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشند.

کرکره های توکار و توکار
کرکره های توکار در داخل پنجره یا درها تعبیه شده اند و تمامی اجزای آن به خوبی پنهان شده اند و به همین دلیل این کرکره ها در هنگام باز شدن کاملا از بین می روند.

نصب کرکره های توکار آسان است. با این حال، جعبه کرکره و ریل آنها در سطح نصب قابل مشاهده است. اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که جذابیت خانه‌شان با کرکره‌های توکار تا حد زیادی کاهش می‌یابد، این روزها، کرکره‌های توکار مدرن با وجود اینکه اجزای آن‌ها در بیرون قابل مشاهده هستند، جذاب به نظر می‌رسند.

کرکره های آلومینیومی و شفاف
کرکره های آلومینیومی از نظر دوام و کیفیت بهترین هستند. آنها سبک وزن هستند و در برابر خوردگی مقاوم هستند و به همین دلیل یکی از رایج ترین کرکره های کرکره ای هستند. آنها از اجزای مختلفی برای کاهش نویز، صرفه جویی در انرژی و ایجاد حفاظت استفاده می کنند. از سوی دیگر، کرکره های شفاف در حال حاضر محبوبیت پیدا می کنند. این کرکره ها دید را فراهم می کنند. می تواند در فضای مسکونی شما برای مشرف به باغ یا در یک محیط تجاری نصب شود. همچنین مصرف برق را کاهش می دهند.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1400 ساعت : 13:52
بازدید : 472

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: